Åh fan

Tack Annie för den informationen, precis som Tess så visste jag inte om detta :)

Öööhm, imörrn är det lön. Det är bra. Var visst extra pank den här månaden, och nu får jag sjuklön, vilket är halvkul, man behöver ju extra pengar runt jul..ju.
Jaja, det löser sig!
Ska fylla på min mobil imorgon, jag ska tjuta av glädje, för då kan jag få kontakt med mina nära och kära igen efter 2 dagars tystnad.
Oj. Jag skulle ha köpt frimärken idag. Oupps. får skicka inbjudningar till nyår senare då :)

Idag har jag slängt upp julgardiner. Skulle ha gått bättre om inte katterna hängde längst ner i gardinerna dock, men vad ska man göra? de hade ju så kul de små fånarna.
Imorgon ska jag slänga upp belysningen så det bara är att tända i helgen, ty då får vi besök, så då hinner jag inte styra med sånt.

Idag fyller min syster Carina år, grattis grattis.

Nej, nu jävlar, nu ska jag se på tv.

Tjooo!

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe...tycker det låter så lustigt när folk får lite mindre någon månad p.g.a. sjukskrivning :-) Alltså nu menar jag inget illa för det är ju inte kul när folk är sjuka, men det visar att man vänjer sig vid sin inkomst. För jag har väldigt lite jämfört med....hmmm....ja de flesta jag känner faktiskt :-) Men det går runt på nåt vis.

2009-11-24 @ 20:11:57
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0