Ni är gulliga :)

Jag tycker om mina läsare.
Ni är få, men desto bättre, det ni :)
Ni får mig på bättre humör!
Jag längtar tills det vänder, tills det blir ljusare igen.
Jag längtar också till jul, eftersom det är så förbannat mysigt. (Stressigt? Nä, började köpa julklappar för nån månad sen.) Massa glögg och levande ljus och det absolut viktigaste: Jansons frestelse. Mmm..
Jag har också invant att jag brukar vara ganska läkt lagom till jul så man tycker det är kul att sminka sig igen osv, kan vara därför jag blivit så besatt kanske :)

HAHAHA, Dick, jag ska INTE operera in en silikonmage så jag ser konstant gravid ut, jag ska operera mig i ansiktet ännu en gång, men de brukar ta från från magen när de gör det, därför får jag ont även där.

Nyår ja.
Vad händer då tro?
Vette fan, men det löser sig nog, det jag vet är att Dick kommer upp igen och att vi ska upp på storkasberget och dricka lite varm glögg på toppen. Annars vet jag inte. Man kanske skulle styra nån liten middag, men jag är inte så bra på mat. Hmm..ja vi får se. Långt kvar än.

Nu är det fredag iaf, gött.
Kennet och Jerry sitter och spelar tv-spel. Jag funderar på att lägga mig i sängen och läsa Pride & Prejudice and Zombies. (Stolthet och fördom och zombies på svenska) En liten remake på den hederliga gamla romanen kan man väl säga!
Ha en mysig kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Dick

Aha på så vis. Är det beräknat bli den sista operationen?

2009-11-06 @ 16:05:29
Postat av: Sara

Har varit dålig med att kolla din blogg men nu har jag kollat ikapp lite =) Roliga kort och läsning.

Lycka till med operationen! Massa kramar!

2009-11-06 @ 16:25:56
Postat av: Maol

Jag har också påbörjat med julklappar. ^_^

Och när jag köpte en tidning om hem och inredning julspecial följde det med en liten planeringskalender som kan vara bra att ha inför julen så slipper man stressa. Den lappen sitter på mitt kylskåp nu så jag är redo.

2009-11-06 @ 18:54:18
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Maol

Just det ja. Neko springer inte lika möe nu på lådan men fortfarande mer än vanligtvis. Och hon hatar att ta medicin ha ha.

2009-11-06 @ 18:55:18
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Annie

Den boken verkade perry:) Måste jag få låna nån gång:)

Hoppas att operationen går bra och att du inte blir alltför uttråkad under sjukskrivningen.

2009-11-06 @ 20:44:09
Postat av: Maol

Jag tror någon utnyttjar din mailadress. Jag brukar få två mail på samma gång från alienbastard83 då och då och det är porrgrejer... hmmm...

2009-11-06 @ 21:41:03
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Den boken är jag nyfiken på :-) Elisabeth Bennet är typ expert på martial arts i den :-D

2009-11-06 @ 22:16:18
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Maol: Ja, det brukar jag också få. Men det är nåt videocommunity eller Annelie? Dick och Robin the Lord är med, det är Robin som har porrbilden...

2009-11-07 @ 00:05:48
Postat av: Bella

Ja det är nån videocommunity som Malin säger, Robin har självklart en porrbild, förvånande? Så det ska nog inte vara nån porr, men fortsätter det så säg till, för då är det nån jäkel på min mail ändå.

2009-11-07 @ 13:21:31
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag längat också massa till jul och janssons frestelse. försöker få tobbe att inse hur otroligt gott det är men har ännu inte lyckats ;)



lycka till på operationen ännu en gång!



kramkram

2009-11-07 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0