Rent å fräscht

Jerry har använt sin dag på ett bra sätt medans jag var och jobbade.
Renhjort ugn, tvättmaskin, diskmaskin och kaffekokaren. Det blir ganske mycket skäääbb som man inte tänker på. Idag när jag kom in i lägenheten luktade det så fräscht, massa såpa å grejs, mmm.
Såpa is the shit.

Jag börjar bli jobbigt nervös för operationen nu också. Usch.
Inte själva operationen, då är jag ju nersövd, men det är alla NÅLAR och SPRUTOR...fy fan, jag får handsvett bara jag tänker på det.
Kan dom inte ta en gammal hederlig klubba istället?
Sen är läkningen jobbig, känns som man inte vill gå upprätt på 2 veckor. brukar kännas så iaf, får se hur det blir denna gången.
Och så måste man försöka täcka såret när man ska duscha, men det går ju aldrig bra, så man försöker undvika för mycket dusch den första veckan, vilket gör att man känner sig äcklig som ett troll.
Plus att det hugger i magen varje gång man råkar spänna sig, vilket är ganska ofta. (Sätta sig, lägga sig, hosta, skratta....)

Jag är redan less på att vara sjukskriven, och jag ska jobba två dagar till innan jag blir det.
Jag är less på hösten.
Ge mig lite goda nyheter please!

Kommentarer
Postat av: Dick

Vad ska du operera i magen?

Operera in silikonmage för att alltid se gravid ut? ;)



Jag kommer för övrigt och besöker er några dagar vid nyår i år igen :) Ska bli riktigt gutt att gå upp på berget igen!

2009-11-05 @ 20:06:54
Postat av: Mirja

Hoppas operationen går bra!

2009-11-05 @ 20:37:15
Postat av: Malin

Jag tycker inte om när du har ont... :(



Nån bra nyhet har jag inte, förutom att om sisådär 1,5 månad så kommer det sakta men säkert bli ljusare ute igen och sen kommer våren snabbare än man tror just nu. :) Vi får fixa en riktigt rolig nyårsfest för att fira av året som var och välkomna året som kommer. Tänk så mycket det kommer innehålla som vi inte vet än!



Tycker inte om när du blir opererad men snart är det över iaf.



Puss och kram darling!

2009-11-05 @ 22:54:28
Postat av: Tess

Ska bli så skönt när operationen är gjord! Jerry tar säkert väl hand om dig :-)



Hmm...goda nyheter...Håller med Malin! Sedan så kan man börja pynta till jul om ca 1 månad. Kan bli mysigt :-) kram

2009-11-05 @ 23:25:44
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0