Stackars granne

Det är någon stackars tjej/kvinna någonstans som hostar nästan konstant. Jag kan vakna på nätterna och höra henne, hon hostar just nu också, Det är så hemskt när man får sån torrhosta, det ger sig aldrig, känns som man ska kräkas tillslut. Hoppas hon blir bättre snart.

Jag svarar på lite kommentarer här nu:

Dick: Inte beräknat som sista operationen, har jag tur så är det NÄST sista gången, men jag har liksom slutat hoppas på att det ska ta slut någon gång.

Maol: Planeringskalender är nog väldigt bra att ha inför julen, annars kommer man på grejer i slutet som man glömt och så blir det stressigt ändå. Bra att Neko börjar bli bättre, det är ett helvete att ge djur medicin!

Annie: Ja den får du låna när jag läst igenom den om inte Jerry ska läsa den innan då :)

Tess: Du får låna den efter att Annie läst ur den ;)

Jennifer: Yepp, Jansons frestelse är ju så förbannat gott, Jerry gillar det inte heller, vi får gå i enad front och tvinga dom att gilla det :)

Och till Malin, Tess, Mirja, Sara, Annie och Jennifer: Tack tack, idag åker jag iväg och får det gjort, nervös som jag vet inte vad, men det brukar jag vara så. Jag återkommer :)

Nu ska jag snart göra iordning frukost och dra upp Jerry, för nu jäklar ska han övningsköra snart, fast det är han just nu ovetandes om :)
Bättre att göra det innan affärer öppnar, så det inte är så mycket bilar i farten, iaf nu när han ska lära känna bilen.

Jag återkommer på tisdag till Arvika, kanske dock inte skriver nåt här då, men gör det antagligen på onsdag igen!

Kristin! Jag tänker på dig gullet!

Emma, du är antagligen den sötaste norrlänningen som finns.

Micke och Teza - Lycka till, tänker på er!

Nej, nu får jag sluta vara hälsig, för snart ska jag väl hälsa till alla och glömmer någon stackare som känner sig utanför.

Häpp häpp!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ser fram emot att läsa ditt nästa inlägg för det kommer betyda att du opererats och är på bättringsvägen igen :-) Tack för kommentaren i min blogg förresten :-D kram

2009-11-08 @ 23:06:15
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vad gullig du är gumman! väldigt fint skrivet här nedan. det har varit några jobbiga dagar här men det börjar lätta. livet måste ju gå vidare men det är svårt.

kram kram

2009-11-09 @ 11:20:40
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0