Hoppsan Kerstin

Här går tiden fort.
Det har ju gått en hel vecka sen jag bloggade.
I helgas var jag ute i klässbol, sov hos föräldrarna, bakade bullar och var på fest hos en arbetskamrat, mycket snajsigt!
Sen orkade jag inte köra hem på söndagen, för bakis, så vi sov över en natt till, så for jag och jobbade och åkte hem sen.
Jerry hade fått skjuts in på dagen av pappa som ändå skulle in. (och ja, missarna också)
När jag väl kom hem blev det storhandling inför mârten (för er ovärmländska: marknaden), då ska det göras kålsoppa. Vitkålen är svinbillig, så då tänkte jag passa på att göra kålpudding också.
Ett stort jävla kålhuvud för lite mer än 2 kr. Lagom pris :)
Så jag har förberett för kålsoppa, gjort själva kålsoppan, gjort kålpudding...jag har bara stått i köket när jag varit hemma denna veckan.
Bakat kakor också :)
Och nu ska jag snart ner på stan, sen blire frallor att baka också.
Fullt upp.
Vill ha allt klart till imorgon. Vill ha HELG
...... HIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIIHIIHHIIHIIHIIIHIIIIIII



Invigt mitt förkläde, frikadeller på gång!


Lite av sovrummet.
Fääärdigt!
ska bara in lite grejer på hyllan och tavlor etc... :)


ouups, jag kan se ut som en häääst..?


Henrik och Jesper. Två ur Snakebite. Henrik är han som hade festen i helgas.


Jerry överlycklig.
Han hade spillt lite och det ser ut som han gett "Dude" dräggel. :)
Ingen white russian dock!

Hej å hå!
Å hej på mârten!!!!

Kommentarer
Postat av: Maol

Coolt! Ska det påminna lite om timmerstockar? undrar

2009-10-01 @ 21:32:36
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Kristin

Och vi saknar deeeeej!Kanske skulle försöka planera in en dejt framöver. Kan dock bli litee svårt eftersom jag kommer jobba varje helg 8 veckor frammåt :(

Det var väldigt vad du var husmoderlig då. Jag skulle också vilja kunna göra kålsoppa. det är ju så gott :) det kan väl inte vara så svårt. frikadeller måste man ju ha till också men köper mansåna och kokar eller?

jag har noll koll som vanligt haha

2009-10-01 @ 22:10:16
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej på marten! Hoppas vi ses vid karusellerna :D

2009-10-02 @ 10:02:47
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Ja eller hur! Men man ska egentligen bara dricka öl. Det är det enda man kan lita på. Fast ja, hittar man ett "vino fino" så måste jag ju prova.

2009-10-02 @ 16:20:31
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0