Mârten

Mârten har kommit till stan.
Jag, Elin och Annie gick på stan å shoppade i mer än två timmar, blev totalt stelfrusna eftersom vi var för kasst klädda. Vi hann med uppehåll, dugg, spöregn och blåst.
Hela starten försenades av MIG, som brukar vara i tid, lite före t.o.m till allt. Jag kanske fastnade på toan i en ny pondus-tidning. :) Så kan det gå!
Jag shoppade en ny kokbak. Hälsokokboken hette det, såg ut att vara mycket smarrigt i den, det börjar kurra i magen bara jag tänker på det, haha.
Sen så blidde det strumpor, chokladtoppar, ingefäragodis, en Mario Puzo bok(Han som skrev gudfadern) och en present till Marie :)

TRäffade faktiskt inte på så många vi kände.
Det var väl typ Maria och Micke, Malin Eriksson, Jenny... öhm...och säkert någon mer :)

Nu har jag varit hemma ett gäng timmar, ätit kålsoppa, legat under täcket och halvsovit, tagit en varmdusch och grejsat lite. Nu blire nog lite mer slapp innan det bli turkiskt baaad!!! :)
Ska bli gött som fan!

Fasiken, mina händer börjar bli torra, välkommen till hösten. Suck.

nej, nu ska jag nog äta något lite!

En varm höstkram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Fastna på toan med en ny Pondus känner jag igen! Det händer allt som oftast. Höhö. Jag gör inte så vidare värst mycket i helgen. Igår var jag med min bästaste vän och idag tänkte jag lägga mig i soffan med en chipspåse på magen och bara ta det luuuugnt.

2009-10-03 @ 16:04:37
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack! :)

2009-10-04 @ 12:43:27
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0