Moahahah!!! Pengar i rullning!!!!

Nu har jag kopierat upp Jerrys egendesignade sedlar på grönt papper, klippt ut dem och lagt i buntar.
Imorgon ska det mutas!

Jag ska vara Bella Fione!
La familia har skickat mig för att se till att Arvika fungerar som det ska.
Maffia? Ja, kalla det vad du vill, jag kan betala dig för att kalla det vad jag vill.


Suomi agerar sedelpress :)


Pengar! :)


Jag och Jerry posar vackert. Detta är från Stockholm. (Yes, äntligen lite bilder)


Malin till höger, hennes kusin (alexandra?) till vänster. Inne på Göta källare innan Street dogs


Civet. Förband, ett gäng brudar, lät bra det med.
Ser nån vart Christ står? ;)


Snygg t-shirt


Basisten i Street dogs


Gitarristen


Den galna sångaren (Gammal dropkick murphys- sångare)
Öhm..på nåt sätt ser han ut som sångaren i ac/dc här.


Haha, snygg bild på trummisen döh!


Röj


Och vrål


Snygg bild ey? :)


Basisten och Jerry efter spelningen.

Myket bra spelning, får jag fler chanser ska jag LÄTT se dem.
Väldigt bra live!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Diana från Sködde

Heje! Nu har jag hittat hit :D Jag dog lite av dom fina pengarna, haha.. Ta dom och köp en tågbiljett hit, tror de funkar! Å såå fin du är på bilden! I morrn ska jag till FinKristin på fest å ska skåla med dej hela kvällen:)

2009-10-30 @ 23:45:10
Postat av: Tess

Nice money! :-D hahaha...kommer bli så kul imorgon! Men kom ihåg...en terminator kan inte mutas ;-)

2009-10-31 @ 00:31:47
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Majkel

Skaffa facebook och börja med Farmville. Jag måste ha en granne till för att kunna skapa mer åker. Goddammit, gör det nu! Jag måste ha mer poäng! GAAAH!!!

2009-10-31 @ 10:26:06
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jerry har verkligen ett fantastiskt skägg. Jag blir lite avundsjuk.

2009-11-02 @ 13:05:36
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0