Tjoho!

Här är jag igen, kul va?
Jag ser som ett helvete just nu och är väldigt ljuskänslig, hann gnälla en del del på att blogg.se har så ljus startsida, höhö.
Nu imorse tog jag ur "bandagelinsen" jag har haft. Man ska ha på den i tre dygn för att hornhinnan ska hinna läka, vilket den gör på sådär 2 dagar.
Det jobbiga med det är (vilket alla linsbärare vet) att när man vaknar på morgonen är ögat väääldigt torrt, plus att det stack som nålar under i hornhinnan. Fantastiskt. Nu är dock det värsta över.
Det kan dock ta upp till 3 månader innan jag ser klart igen, det tog visst längre tid för ögat att få ordning på sig när man laseropererade för andra gången.
Så ja, stavar jag flr jävligt så vet ni varför :)

Orkar inte sitta här så länge nu, måste bara säga att street dogs var såååå jävla sköna live, sångaren klättrade på ställningar sådär 3-4 meter upp och hoppade ner i publiken. Själv var jag överlycklig eftersom han klappade mig på kinden :)
Bilder kommer när jag orkar.
Nu vet ni att jag lever iaf, yiiihaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Skönt att höra att operationen gick bra :)

va drömmar, tell me!

2009-10-24 @ 14:58:17
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad skönt att höra att allt gick bra! Ska bli kul att ses till helgen! Hoppas du och Jerry är piggare då kram

2009-10-24 @ 22:41:43
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Mirja

Gött att operationen är över. :)

2009-10-25 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0