Svamp och mardrömmar

Igår var jag på cellprov på gyn som alla kvinnor är, de tar lite prover för att se så man inte får livmoderhalscancer.
Inte det roligaste att göra, men skulle aldrig skita i det, för tänk OM man får skiten, då är det ju bättre ju tidigare man vet om det, inte sant?
Och man gör det var tredje år bara, så det är inga stor sak heller tycker jag.
På kvällen var jag och Jerry en sväng ut till Jenny och plockade kantareller, hon visst ett bra ställe, så varför leta i outforskade skogar menar jag? :)
Hon lekte svamphund och skällde när hon hittade, så vi fick snabbt ihop lite svamp.
Det gör ju Jerry jävlans glad, själv hatar jag skiten, haha, så han får äta allt själv :)


Färdigrensat å allt.

På natten hade jag en jävligt jobbig mardröm, involverad en systerson till mig, som visst dog i drömmen. Har haft en annan systerson som dött på riktigt och att denna killen dog i drömmen kändes så jävla verkligt, jag var på jobbet (som jag var när den andra kille dog) och jag skulle ta mig igenom en hel arbetdag.
Det regnade och haglade, haglet blev så stort så det var runt 2 kvadratdm stora klumpar.
Allt var bara skräck i den där drömmen, så när jag vaknade imorse var jag så jävla ledsen och deprimerad.
Nu på kvällen känns det lite bättre iaf, men är lite jobbigt ändå, tänk om  det är någon fortsättningsdröm...brr..

Fått en glad nyhet idag iaf, Lunkan ska bli pappa!
Det ni!
Om sådär 7 månader ska det dimpa ner en liten buse!

Lunkan

Det är ett kort från Wacken -08, mycket vackert!
Hiitade några fler jag vill dela med mig av:



Kennets superman-pose. Man måste ju vara snygg även när man är däckad!


Gissa vem som gjort denna tissetaaaassen då?


Haha, man kan nästan se vad han har ätit :)


Anniecensur?
Malin är godkänd iaf av kamerastyrelsen :)


Så jäkla snygg pose :)


Haha, 100% nykter och inte alls på jävelskap :)

Sådär, lite bilder till er, från mig, å jag önskar er en riktigt snygg fredag!

Kommentarer
Postat av: Maol

Mumsiga kantareller! ^_^

2009-09-11 @ 20:11:00
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Annie

Det ska bli spännande att se vad det blir för buse:)

2009-09-11 @ 20:40:29
Postat av: jennifer

BLÄ för bilden på mig..!

HAha, hemskt.

2009-09-12 @ 14:34:37
Postat av: Kristin

hehe jodå jag shoppade en del. bl a fyra par skor och tre klänningar höhö. var så mycket roliga affärer där. perfekt för en shoppoman som jag :D

Men hur kan man inte gilla kantareller? din lilla skumtomte.

roliga bilder som vanligt hehe.

kram!

2009-09-12 @ 15:37:30
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Mellie

Har du någon speciell outfit som du tyckte att du har varit extra snygg i? Nu har du chansen i min tävling Månadens Outfit att visa upp den! Läs mer via denna länk hur du anmäler dig till tävlingen: http://modeapa.blogg.se/2009/september/mandadens-outfit-anmalning.html#comment



Tveka inte att anmäla er eftersom att priset är ett presentkort på valfri affär!

2009-09-12 @ 16:22:04
URL: http://modeapa.blogg.se/
Postat av: alex

gud va gott med svamp!

peter drömde att jag dog i natt, men en av mina närmsta vänners mamma har alltid sagt att om man drömmer att någon dör så betyder d lycka för den personen, så ja väljer att tro på det! kram kram från alex

2009-09-12 @ 19:04:05
Postat av: Bella

Maol: haha, blä nej!



Annie: Verkligen :)



Jennifer: Neeej, söt!



Kristin: föråt mig i liten ålder, nice med shopping!Kram!



Alex: Usch! Jobbigt med såna drömmar, hoppas det där med lycka stämmer :) Kram!

2009-09-12 @ 22:27:40
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0