Världen är då liten..

idag var jag iväg till Örebro.
Skulle träffa narkosläkaren där, ty jag ska dit och operera mig nu istället för till gbg.
Lite mindre mil, ett mycket fräschare sjukhus och lugnare personal mötte jag. Kändes bra!
Pappa följde med så vi delade på körandet, plus att Jerry var med, för på vägen hem skulle vi köpa lite grejer till sovrummet, roller, papp att skydda golvet med och sänglampor etc.
Det var iaf väldigt kul på sjukhuset, var på plastikmottagningen, hade pratat med min läkare och så skulle jag sätta mig ute i korridoren ett tag för han skulle iväg och fixa en grej.
Då sitter jag där och spanar, ser en expedition mitt emot, kikar på namnet. Kommer inte ihåg förnamnet nu(surprise), men efternamnet kommer jag ihåg... -Bergfjord!
Haha, då var jag tvungen att höra med henne och vi kom fram till att hon var kusin med pappa. Det var en av farfars brorsors dotter.
Så då fick jag hämta pappa så dom fick hälsa.
Inte så vanligt att stöta på en Bergfjord :)
Hon var syster till en Pia Bergfjord som bor här i trakterna som gör mycket linnekläder och sånt.

Skulle in till veterinären idag när vi kom hem också, Dizzie har börjat kräkas igen, har gjort nån vecka nu, sist så fick vi köpa foder för känsliga missemagar, så jag tänkte styra det igen, hon verkar behöva den kosten, jobbigt är bara att den kostar rava, men är det det som ska göra så hon mår bra får man styra det helt enkelt.
Vi kom en kvart försent idag, SUCK, så jag får sticka dit efter jobbet imorgon istället, hinner precis det.


Öhm, fakta för er ovetande btw: Jag har en hudsjukdom, därför är jag på plastikmottagningen. Jag ska INTE förstora bröst eller liknande, haha.

En rolig sak, min kusin tog körkort idag.
Vad fick han göra på sin uppkörning?
Jo, han skulle åka en landsväg, blev stoppad av polisen och fick blåsa. HAHAHA
Plus att de ville se hans körkort. Lite svårt när man kör upp ;)
Grattis på dig Marcus! (som jag hade studentkort på i juni)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Imponerad? Hemska london! Det var det finaste jag hört på bra länge.

2009-09-24 @ 17:57:37
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahahaha! Som att man inte är nervös nog på sin uppkörning liksom! :-D

2009-09-24 @ 22:05:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Finnen i P3

Rava? Räva heter det väl? Vet väl alla Stockholmska värmlänningar...

2009-09-24 @ 22:23:17
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Maol

Bli stoppad av polisen på uppkörningsdagen? oah! vad ännu mer nervöst ha ha!

2009-09-24 @ 22:43:58
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Maol

Här missbrukar någon gaffa! :(

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5858485.ab

2009-09-25 @ 20:43:49
Postat av: Micke

Haha, så Markus fick blåsa på sin uppkörning! En sån där myt som ingen tror på är sann, fan va kul!

2009-09-26 @ 17:38:09
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Haha, jag funderade verkligen nu. Herregud, jag tänkte "Vem fan är finnen i P3? Känner jag honom?"

2009-10-01 @ 17:51:29
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0