Dröm, gym och Jennifer

Intressant med drömmar.
Och de brukar ju utgå från en sak - mig själv!
Men...i min dröm var jag inte ens med, det var en historiedröm...och en felaktig sån också.
Det var så att Titanic flöt fram på en flod i USA, det var höga branta klippor som sträckte sig på båda sidorna om skeppet.
På Titanics däck stod Hitler och heilade.
Tror han var helt ensam på däcket.
På bergen runt omkring var det packat med amerikaner som stod och heilade, hela bergssidorna var täckta.
Det var lite creepy.
Sen vaknade jag. "hmm, amerikaner var väl inte så nazist-tokiga?"...."HMMM...TITANIC HADE SJUNKIT NÄR ANDRA VÄRLDSKRIGET VARADE..."...En dröm fylld med bara fiffel och båg!...HA! Nu kom jag på vilken scen heilamerikanerna liknade!!! Lejonkungen, när alla hyenor dyker upp, remember?...huuuuujamägen!

Det var iaf starten på min dag!
Sen drog jag till gymmet, körde ben som en blådåre :D
Det var någon gång innan påsk det inte gick att ta sig in på gymmet, så jag var rädd att min kort hade blivit knäppt, så jag gick iväg dit idag när det var personal där för att höra och så, då var min systerdotter Jessica där, hon var ju för fan chef, HAHAHA! Sedär, it's a small world :D
Så vi babblade ett tag, det var ju inte igår precis, kul att ses!
Och nej, det var inte fel på mitt kort, det var deras datasystem som krånglade, och perry.se är sega att fixa iordning, fy skäms!

Efter jobbet drog jag ner på stan och mötte upp Jennifer, vi har sagt sen nyår att det vore kul att ta en fika, idag blev det verklighet!
Satt uppe på balkongen på City och smaskade och pratade i en timme i solen, fy fan va gött det var!
Och väldigt kul att prata med henne, varje gång vi setts har vi antingen varit fulla eller så har vi blivit det senare under dagen, aldrig att vi har träffats bara för att prata.
Gillar henne skarpt, snäll, go och öppen!
Fler Jenniferdejtar får det bli :D

Idag körde Jerry första gången med bilskolan också!
Hade gått bra, nu jeflar anamma ska vi köra så det ryker!

Här är lite bilder från helgen också:

Suomi har börjat gilla att knapra på våran motionscykel?


Manisk or what?


Vi försökte lura i katterna i badkaret med liiite vatten, gick sådär :D


inte alltför nöjd?
Här har vi t.o.m tömt ur mer vatten, så hon står inte ens i vatten på bilden, haha!


Den här lilla fröken plumsade i och blev blöt om tassen, det var kul, hon ser lite skeptisk ut själv om nu hon tyckte det var så kul.


Nehej, vill inte de leka får väl jag göra det då!
Inga djur skadades och de blev pussade på 100x mer än vanligt plus att de fick tröstgodis :D


Balkongen!
Inväntar lite draperier och lite flaggor och så ska vi hänga upp rullgardiner och slänga fram dynor och sånt, men basen är där nu iaf! :D


I helgen bakade jag mina gi-frallor och gjorde egen müsli, den var riktigt god! Blåbär och aprikos i den :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

hehehe...jag visste inte att katter räknades till gnagarfamiljen :-) Härliga bilder!



Svar: Ja, vi hade köpt varsin mjukglass så var rejält nöjda då :-D

2010-04-12 @ 19:49:01
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag brukar ha i lite potatismjöl till falafeln. Det gör så falafeln håller ^_^

2010-04-12 @ 21:29:24
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni verkar ha haft en najs helg! Lite värre för katterna dock. ;)

2010-04-13 @ 01:02:19
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Klart Ride the lightning ska vara ute på balkongen liksom!

2010-04-13 @ 23:41:24
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0