För er med bilar

Vet ni om att man nu måste ha bytt till sommardäck redan 15 april istället för att man får ha dem hela april ut?
Läs här.
Det har varit väldigt dåligt med information om det, hade det inte varit för min pappa som läser tidningen så hade jag inte haft en aning om det, Sara berättade jag för igår, hon hade inte heller hört om det.
Varför ändra utan att gå ut ordentligt med det?
När de bytte hastigheter var det reklam på tv i flera månader.
Skumt.
Men ja, har ni missat, så vet ni nu iaf!
Skulle vara otroligt töligt med böter för en sån sak!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, det har varit riktigt dåligt med info. De hade sagt det på radio sa de...Men jag lyssnar aldrig på radio, så om mamma inte berättat det så hade jag inte vetat.

2010-04-12 @ 17:12:34
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Mikal

Man får inte köra med dubbade vinterdäck efter 15 april för att vara tydlig. Jag har odubbade och kan köra ändå, hoho!

2010-04-12 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0