Hå å hej!

Onsdagen är över oss!
Ja minsann, det är sant, om du missat att titta i almanackan så är det ONSDAG idag.
Kul va?
Vad händer på en onsdag då?
Nja, inte så mycket, ingenting alls kanske t.o.m!
Om man inte gillar uttrycket "lillördag"
Det gör jag bara på festivaler.
Jag ska iväg till badhuset och simma sen, ska bli gött som bara den, var längesen nu.
Jag går på en detox just nu förresten.
Testar denna här:

 




Funkar bra än så länge, men man blir väldigt kissnödig!
Varför gör jag då detta? Vad är mitt mål?
Lätt! Fräschare hud, rensa ur lite äckel man har i sig och så hoppas jag att det även ramlar av något kilo.
Så nu är det träning varje dag som jag ska dricka detta (20 dagar) så att det verkligen sätter igång.
Gym 3 dagar/veckan, resten kondition!

Min största dröm just nu angående gymet är att kunna gå utan att rumpan shakar som en geleklump, hahahaha, det har börjat stadga sig nu :)
Den där jävla magen jag kämpar med ger inte vika, men men, jag fortsätter, jävlar anamma!
Tänk att 3 kg ska vara så svårt...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

men du som är så litta o fiiin!



ja du blir säkert fin efteråt också då men du förstår ;D

2010-04-07 @ 20:06:11
Postat av: Malin

Tackar! Känns rätt gött faktiskt, för att citera smala Sussie. :)

2010-04-09 @ 19:09:08
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0