Hejje

Har inte haft nåt att säga.
Egentligen.
Seg vecka helt enkelt.
Idag var jag dock och fikade med Jennifer och Malin, mycket angenämt.
Prrr... och imorgon blir det hudläkare i Karlstad.

Ja...livad vecka.
Ont i halsen också.

Lunkan och Lundberg har blivit föräldrer nu, inte samma barn dock, hahahah!
Lundberg fick tös och Lunkan pöjk, grattis grattis!


Den eeenda bilden jag har på Lundberg och hans Annelie. (för en gångs skull har jag inte svårt att komma ihåg någons namn...konstigt va? haha)


Elin har jag inget kort på upptäckte jag, fastän jag satt och babblade med henne ett bra tag på damp i somras, men men.
Hittade ett kort från -08 på Lunkan, ser ut som han över på att hålla bebis? haha!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis till dom:) Hur långt emellan dom blev det?

2010-04-28 @ 21:21:02
Postat av: Jennifer

man liksom skrattar och gråter med henne om vart annat, otroligt inpirerande tjej.



hoppas det går bra för dig i karlstad imörrn da :)

2010-04-28 @ 21:52:24
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Maol

Blogg.se har varit otroligt seg på sistone. Mitt senaste inlägg som jag skrev igår dök inte upp förräns idag typ.

2010-04-28 @ 22:01:19
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Antingen håller han en fantasibebis eller så skryter han "den var så HÄR stor"...hehe...

2010-04-28 @ 22:26:30
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0