Jerry är knäpp

Haha.
Ja...jag säger då det.
Han brukar ligga på rygg i sängen, och hålla löst i sin mobil över sig kanske sådär 30 cm från magen.
Och så brukar han släppa den och stöna till när den landar.
Ok..kanske lite knäppt, men det är fint.
Idag gjorde han det...HAHA...yepp, det gjorde han, och träffade..rätt? Fel? Han tappade luften iaf, fan va jag garvade :D

Min hals värker lite, det är trist, huvudet vill inte funka heller helt, trist trist.
Igår gick jag på promenad med Elin, hon sa "vill du festa på lördag?"...-"Ptjaaa, det vill jag nog" sa jag då.
Så sa hon"då är det bara vart vi ska vara" Då sa jag "ja, om vi ska festa kan vi vara hos mig"
Gick hem, hörde med Jerry, han sa ja.
Så ja, fest hos oss på lördag då :)


Grattis på Malin som blir stora flickan idag - hela 29 år! Puss på dig!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

med puppyeyes

Får vi kommaaaaaaaa? he he

2010-04-22 @ 19:54:43
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Malin

JA! Fest hos Annelie och Jerry! Det var längesen. :)



Tack förresten! En hel bild till min ära också... rodnar Puss på dig med! :)

2010-04-22 @ 23:04:19
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0