INTE DRA I STYGNEN!!!

Åh, dumma dumma jag.
Hade bös (uhm..värmländska? lort kanske man säger?) i ögat igår.
Självklart under ögat där jag har ett bandage precis under.
Trodde jag fick tag i böset och drog, men det var ju för fan ett av stygnen jag fick tag på istället!!!
Ett stygn som sitter mindre än en cm från ögat.
Man är visst väldigt känslig där!
FAAAN va ont det gjorde.
Kul va?
Och nu börjar svullnaden gå ner, vilket gör att stygnen sticker ut mer och är farligt nära ögat, snart får jag väl in skiten i ögat.
Då blir det väldigt långt tills torsdag ska jag säga.

Jag längtar efter syre.
Jag vill ta en promenad.
Får bli ordning på detta efter torsdag.

Igår fyllde brorsan år också, hela 31 år, grattis grattis på dig!

Glor på the Wire, fantastisk serie, kolla in om du missat!



Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Ja det hade varit nåt att ha dig med :)

Sjukt kul hade vi i alla fall :)

2010-12-06 @ 15:48:09
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Vi säger "böss" i norrland :)



Jag tycker det känns roligt att gymma men jag är nervös som attan. Rör mig sällan i såna kretsar. Huga! Tänk om där är fullt med biffar och såna tjejer från 80-talet med stringbaddräkt ovanpå cykelbyxorna.

2010-12-07 @ 16:23:23
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0