Uuuh en sån fredag

Ena katten har lagt sig i korgen som ska fyllas med julkort när de nu dimper ner, hon håller den varm sålänge.
Haha!
Och sen får man jaga katter när väl korten kommer, eftersom det är kul att bita i papper.
Men vi ger inte upp! Korten ska vara framme, katterna ska bli lydiga! Shiiiit, dom är ju bara 3 år, de blir väl vuxna nån gång...? BAHA.

Överskottsenergi?
Jotack!
Trött?
Mmmm

Förvirrande.
Inte bra att vara sjukskriven.
Måste ta lite promenader nu när jag blivit av med bandaget.
Man blir lite nojig bara, tänk om okända folk man möter tror att man har en misshandlande gubbe hemma?
För alltså, det ser ut som jag fått en JÄVLA smäll.

Hmm, jaja, JAG vet att så inte är fallet.
Men man vet ju hur lätt rykten kan sprida sig.

Imorgon ska jag göra av med lite energi hos mor, ska baaaaka!
Bullar å annat krafs, ska bli nice som fan.

Nu har Jerry lagt sig i badet, jag får inte bada för infektionsrisk.

Men jag kan alltid hänga hos honom iaf å babbla, det är fint!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

du får babble me mig te helga! :)

2010-12-10 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0