Onsdag minsann

Snart ska jag iväg och simma, ska bli gött, tror det kan ha varit sådär 3 veckor sen sist nu.

Nu längtar jag mest till lördag, då ska jag till stora staden Karlstad och festa med Tobba och Jennifer...

(OH...oh...obehagligt, hoppas att jag inte är ensam om detta öronfenomen, helt plötsligt blir det tyst i ena örat, känns som man fått vatten i det, sen börjar det tjuta lite lågt i örat samtidigt som trycket försvinner...brr...nu är det borta iaf!)

...de är så snälla å mysiga, hoppas de tar väl hand om mig :D
Min Jerry har ont efter operationen och kommer tyvärr inte med, börjar känna mig taskig som åker iväg å partajar nu när han inte kan åka med, men nästa helg åker vi på båt tillsammans iaf, det ska bli kuuuuuul!

Vad har hänt annars? Ingenting vad jag kan komma på. Jo! Jag gjorde ju egna semlor


Till vänster är Jerrys semla, en helt klassisk.
Till höger är min, ingen marsipan, istället hade jag i nötcreme...mycket gott alternativ. :D

Nej, nu ska jag packa för badhuset!
Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha!

Hemska tider. Jag har sett Kristet några gånger. Man blir aldrig besviken.

2010-02-17 @ 19:19:44
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Kristin

ooo nötcreme det var något nytt. låter fasligt gott :P jag hoppas också det slutar klia snart. Riktigt jobbigt är det...

2010-02-17 @ 20:29:48
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Maol

Nutella? ^_^

2010-02-17 @ 21:40:13
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0