Shoppa? Ja? Nej?

Nu ska jag snart gå ner på stan, har kvar presentkort från jul som jag ska försöka att köpa lite snygga underkläder för. Jag har hur många bomullstrosor som är hur sköna som helst, men hur jäkla snyggt är det egentligen? HAHA. Jag ska försöka hitta något, håll tummarna för mig :)

Min älskling var inne på en liten operation i torsdags, men av respekt för hans vilja berättar jag inte mer om det, bara att det inte är något allvarligt, så ingen panik tack!
Eftersom han blev sövd blev det en liten väntan på Karlstad sjukhus, jag sjönk ner i en bok jag hade med, Terry Pratchett- Levande musik! HAHAHA, mycket underhållande.
Efter ett tag märkte jag at någon började gå emot mig där jag satt på min bänk, men ja, det var väl bara någon som skulle gå förbi eller sätta sig eller liknande tänkte jag.
Men så stannade personen framför mig, jag såg också att mannen hade en vit rock på sig, "vad fan vill nån läkare mig?" hann jag oroligt tänka innan jag kikade upp och märkte att det var min hudläkare från örebro som var i karlstad för att besöka lite patienter.
Man kan bli lite förvånad, jag satt med mössa på, nerburrad i min jacka och han kände igen mig...har han inte ganska många patienter? Det kändes väldigt bra iaf, fick ännu mer förtroende för honom nu :)
Han var nöjd över hur jag såg ut också :) I mars ska jag ringa och boka tid med honom så vi får diskutera framtiden.

Nej, nu bär det av till Arvika CITY! Yeaaaah!

Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0