Kvarnen

Igår åkte jag, Jerry, Malin å Sebastian ut till Kvarnen i Klässbol och åt hamburgare, namnam!
Det var nice, bra väder hade vi också, dock var getingarna kära i oss, och då Malin är hyperrädd för dem blev det några springturer för henne och lite förflyttning på oss alla (I tro om att getingarna skulle glömma bort oss, men ack så fel vi hade..)
Lillasystermissen som bor granne med kvarnen var självklart där och tiggde och gosade och hade sig, sedan såg vi henne nöjt komma med en mus i munnen, så hon var nog nöjd över måltiden hon också :)



Först en snygg bild på våra bebisar, haha!


Lillasyster låg på gruset och sov så gott


Jerry och en halvt dold Sebastian


Och Malin!
Tack tack för trevligt sällskap av er båda! :D

På Kvällen tog jag och Jerry oss en promenad, letade gräsplättar att softa på i solen, när t.o.m Jerry lapar sol- då har det regnat mycket!
Först satte vi oss på gräsmattan vid Myravallen, hittade en bänk vi kröp ihop på.
Sen gick vi upp bland husen mot Degerängen, mycket fina hus fanns det där!
Sen hittade vi en stoooor gräsmatta i närheten av 61:an som vi la oss på, hur gött som helst!
Så där låg vi och drömde om livet och tog lite kort


En madrasserad lyktstolpe...?
Det var inte den enda som stod lika nära fotbollsplanen, så vi undrade varför just denna var så fint iklädd?


Jerry hittade en 2,8 att dricka


Gött med sol!


Uh?...eh?

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHA, hur fan ligger hon? Söt :D

2010-07-28 @ 17:03:31
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, trots äckliga, äckliga getingar som ingen av oss kan rå för att de alltid kommer och stör, så var det jättemysigt igår. Jag ska också lägga upp bilder, men ska komma ikapp med andra fotoinlägg först. :)



Inte för att vara morbid, men på lekplatsen i bakgrunden där ni sitter var det jag höll på att hängas när jag var liten. Som tur var lyckades Annie rädda mig. Klätterställningen är numera borttagen.



Sv: Ja, försvinner festivalen så fortsätter vi med traditionen ändå. Det ska inget ändra på! Frågan är bara när vi ska ha traditionen istället? :)

2010-07-28 @ 18:19:48
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahahahaha...vilken härlig pose på första bilden! :-D Vi kanske ska till Kvarnen imorgon, om väder och plånbok tillåter. Får se om jag äntligen får hälsa på Lillasyster då, som min egen lillasyster pratat så mycket på :-)

2010-07-28 @ 20:42:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0