Läst å läst å läst

Idag läste jag äntligen ur "The Strain" som jag lånat av Jennifer, uh så bra, det var blod och ångest. Hade dock en galen dröm inatt om nån katt som attackerade mig och rev mig och verkligen skar upp mina armar, från handleden upp till armbågen, två djupa skåror i båda armarna, sen vaknade jag och såg våra två fåntrattskatter ligga å slappa, då blev jag lugn :)

Har börjat på "The graveyard book" idag av Neil Gaiman, lite mer åt det gulliga hållet, inga vampyrer, bara döda av olika slag :)

Och så fick jag te-inbjudan av Marie också, så dit ska jag skutta sen!

Men nu, nu blire dusch, för jag är så varm å klibbig så jag snart förgås...OOOOCH, Jag gillar fan skiten, haha!

Men, nåt som vore gott nu, det är en päronsplit!
Men har vi det? Nääääje!



Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, man blir ju förbannad. Men tack för din lilla pepp! Den behövs. Päronsplit vore jääävligt gott.

2010-07-22 @ 18:31:08
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Neil Gaiman är så jävla bra!

2010-07-24 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0