WOWOWOWWWW!

Idag har mor och far varit här, jag bjöd på falafel vilket de aldrig hade ätit, de verkade nöjda :)
Fick mig en peng eftersom jag blivit gammal också, tackar så mycket!
Ska bege mig till Charlottenberg nån gång nästa vecka tänkte jag och shoppa! (Ja Malin, du ska med:) )
Vilken dag jag nu ska hinna, övertid som tok nästa vecka, helt galet mycket som ska gå innan semestern som kommer allt närmare, men om jag jobbar som en tok en dag kan jag ju sluta vanligt en annan kanske!

Idag har jag förberett en tårta som jag ska bjuda på imorgon, blir den så bra som jag tänkt mig kommer den se ut så här:

Så idag har jag bakat själva tårtbotten och gjort frostingen..mmmm!!!
Min älskling ska ut på jordgubbsjakt under dagen imorgon, färskt och smaskigt ska det ju va! :D

Jag är glad idag!
Pigg som en jäkla mört, det är ju inte bra, då kommer jag inte somna sen, då kanske jag är trött imorgon.
Men mina kära tårtsmaskande vänner kommer nog lyckas liva upp mig :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh najsigt med tårta! =) Den kommer nog bli jättebra!

2010-06-23 @ 21:06:02
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Tess

Blir nog jättegott :-D

2010-06-23 @ 22:27:38
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ojoj, den tårtan såg smaskig ut :)



sv: jaa, fler tissar kommer det bli! :)

2010-06-23 @ 22:29:52
URL: http://fuckery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0