Heldag

Åh så mycket jag grejat med idag, det är det som är bra med söndagar, man hinner med så mycket hemma då!
Började med att sticka till gymet, var väl där 1½ timme.
Sen handlade jag inför veckan som kommer.
Efter detta drog jag hem alla kassar, slängde i mig frukost, kokade risgrynsgröt och bakade gi-frallor.
Sen gjorde jag ett besök hos Malin och henns bakfulle Sebastian, haha, det var intressant ;P
Sen lunkade jag hem, hungrig som en gnu, nu står en kålpudding i ugnen och väntar på att bli färdig, det var dit jag skulle ha min risgrynsgröt minsann.
Så nu vill jag äta och glo på NCIS, maten är klar om 20 minuter...ÅÅÅÅH vilken väntan! Lid med mig för bövelen!!!!!
Börjar ju lukta gott nu också...mmmmmm....

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

AF krånglar inte. Det är Lidl som skickar fel papper alldeles för sent. Det är störande! Sen var det a-kassan som vill ha in papprena inom två veckor och det hade jag hunnit om jag fått dem direkt jag ringde om dem. Ännu hellre rätt papper från början faktiskt...

2010-03-16 @ 16:56:08
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Micke

Kålpudding. Fan va äckligt.

2010-03-17 @ 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0