Kväll jomenvisst?

Annie! - Vimmerby är med i min to do list än!
Vi har redan alkohol för helgen, bara bensin och lite färdkost som kostar!

Idaaaag har jag ätit smörgåstårta hos kusinen Annica i Gunnarskog, 20 år blev hon, vi åt och åt och åt. Två hemmagjorda smörgåstårtor, huuuur goda som helst!
Och så vanlig tårta på det.
Var mätt in på kvällskvisten minsann.. *burp*

Nu har vi precis tittat på Slumdog millionare. Åh så skön film, fattar att den fick massa priser! :D
Fastän den visade en tragiskt uppväxt fick den mig att le. Även de svårast utsatta kan få tur!
Trodde dock jag skulle kräkas när det involverades bajs. Ni som sett den vet nog vad jag pratar om...haha!

Det var lite kul förresten, Annica och en till kusin ska ta studenten i sommar, då började jag prata om min student, hur det var "på den tiden", pojkvännen till Annica nickade och höll med...lite väl mycket tyckte jag. Skumt skumt. Tills det kom fram att han också tog studenten 2002 på samma skola, hahahaha, han gick visst handel och jag gick estet, så han stod lååångt in i korridoren när vi väntade på att få komma ut (för er som var med), det var visst folk som var nära att svimma där, härligt. Det var lite varmt, och vi stod säkert i över en halvtimme trångt packade och väntade på att få springa ut till all släkt...det blev lite kasst med syre efter ett tag.

Nej nu ska jag krama på min älskling.

Tjipp tjo!

Och förresten, tack för alla kommentarer på förra inlägget, känns skönt att ni bryr er, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vi stod typ längst fram iaf! :)



Hehe, det skulle jag inte tro att han gör du. Han gillar hederlig rock'n'roll och blues och sånt. Klart Jerry får vara med om vi ska vara hos er. Det blir nog enklast där för du har musiken. Men nu räcker det med folk! 5-6 pers (jag tänker fråga Seb ändå) som vi är nu blir alldeles utmärkt. :)

2010-03-13 @ 23:42:50
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Tess

Härligt med smörgåstårta! Speciellt hemmagjord :-)



Jag blev helt kluven när jag såg Slumdog-filmen...Den var så tragisk, men ändå så bra. Man var arg och glad samtidigt typ.

2010-03-14 @ 15:06:19
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0