Böx-power!

Hej bloggen.
Idag åkte jag och min mor till Blooms, ett ställe utanför Mellerud där de köper upp saker som inte andra får sålt och säljer till billigare pris.
Mycket mycket dret, men en del fynd också!
Så det blev lite julklappar, bra ha-grejer, nya mysbyxor (som det inte är slithål lite överallt på) och lite annat grejs.
OCH...och och..ett par till byxor!
Med hängslen! HAHA, typ gubb-byxor!
Med en vit skjorta kan det nog bli nice.
Men då måste jag köpa en sån också, vitt är inte nåt jag har överdrivet mycket med i garderoben.
Men nu måste jag styra det.
(Slår vad om att det tar 3 sekunder innan jag antingen spiller cola/jäger/smink/etc på den. Tacka vet ja kloriiiiin!
Jag hade hatt på mig.
Jag sa fel till Jerry, jag sa att mamma kallade mig hatt-Fia, men det gjorde hon ju inte!!!!

HATT-MAJA!!! :D

"Men, hon har ju hatt" sa visst min far när jag kom och hämtade upp mor idag.
De har nog aldrig sett mig i hatt, så det var kul att se deras miner, höhöhöhöhöhöhööööö.

Nu har vi sett på Cry-baby, fint minsann.

En sak till, köpte en matta idag, Dizzie var kaxig och gick omkring som vanligt, trampade på mattan, blev livrädd, gjorde en rivstart och försvann!
HAHAHA, det har ju legat en annan matta där förut?
Jaja, jag visade henne mattan igen och då la hon sig på den och rullade som en tok, så jag antar att de är vänner igen?


Mmmm....Cry-Baby :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Love that movie, jämt så in i rava bra musik!



Du i hatt o hängslen är bra grannt :)

2010-10-16 @ 21:41:09
Postat av: Tess

Hahahaha...katter alltså :-D

2010-10-16 @ 21:47:49
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Som jag har sagt förr, det där är verkligen en stil som du passar bra i. Du är snygg och cool, så snygga och coola grejer passar dig. Samma sak med Marie, hon är också snygg i tuffare kläder och hatt. Ni har rätt utstrålning helt enkelt!

Själv har jag en svart hatt som jag har ägt i fem år typ, men jag känner mig bara fånig i den så den är och förblir oanvänd...

2010-10-17 @ 10:51:21
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Annika

I love Cry baby! Helt fantastiskt!



jag gillar johnny i alla filmer! ;)

2010-10-17 @ 17:43:13
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0