Jag måste få dela med mig av en dröm!!

Ojojoj.
har precis duschat och ska snart iväg till jobbet, men ja, jag hade en så knäpp dröm inatt som jag måste dela med mig av innan jag glömmer bort den.

Jag lyckades bli vän med fint socitetsfolk, varför jag nu ens skulle vilja bli det.
De lovade att jag skulle få följa med dem till deras hem och deras område.
Vart för de mig? Jo, till Jössefors!
Oj, vilken lyxig ort det var helt plötsligt, lite som Las Vegas, massa blinkande ljus, limousiner och hela paketet.
Så ja, jag gapade mest och glodde, detta var inte det Jössefors jag kände till.
Sen fick jag iaf för mig att jag ville tvätta mitt underliv och enbart mitt underliv.
Undrade om de hade någon dusch jag kunde få låna.
De visade in mig i ett stort hus, där de gjorde allt som ingen visste att fint folk gör, dvs, skiter etc. (ja, jag var ironsik nu)
Men, de hade ett annat sätt att göra detta på.
I varje rum var det sådär mellan 3-10 toaletter, så satt man i en ring och pratade samtidigt som man gjorde 2an, en del läste tidningen också och det var inte delat på män och kvinnor heller.
Jag kände mig lycklig lottat som inte behövde gå på toaletten.
Då säger iaf personen som tagit med mig in i huset"tyvärr verkar det inte finnas några duschar lediga, men vi har en underlivsdusch ledig om det räcker för dig?
Självklart gjorde det ju det!
Så då fick jag gå in i ett annat rum, men massa strålar som sprutade upp i taket, så fick man ställa sig där...weird.

Sen var jag helt plötsligt i Katrineholm där min pappas tvillingbror bor och hälsade på.
Och vad har inte de då?
Jo, de hade tvillingar till Dizzie och Suomi, som var ÄNNU större, kommer inte ihåg vad de hette dock, men tvillingDizzie var en klump på 8 kg, haha!

Jaja. Nu har jag fått ur mig detta.
Nu ska jag iväg och jobba.
Prov ikväll också, iiiih!!!!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

JAG drömmer jävligt konstigt men..du är inte riktigt rektig du ;D

2010-10-20 @ 09:47:46
Postat av: Tess

Hahahaha! Härlig dröm åter igen :-D Skumt...jag drömde också inatt att jag umgicks med societetsfolk. Men inget om toaletter eller duschar där... Dessa människor hade typ fattiga människor som husdjur så de undrade om jag ville bo hos dem. Om jag ville det så skulle de vara tvungna att göra sig av med en familj som bodde hos dem redan men "de var redan så gamla så det var dags ändå"...hehe... Är man sjuk eller är man sjuk?

2010-10-20 @ 16:59:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

haha du har alltid så knäppa drömmar :)

Jag drömde också massa knäppt i natt men det endajag kommer ihåg var att jag blev osams med mina svärisar. Jag hade typ puttat ner min svärmor från en hög klippa ner på en björn som försökte äta upp henne....hmm undrar vad det betyder :P jag gillar ju faktiskt min svärmor

2010-10-21 @ 08:44:18
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0