Kunde inte låta bli att skratta

Min älskade kräk-katt Suomi gjorde det igen - kräktes!
Stackars misse.
Men, det blev ganska komiskt, för hon satt på en byrå i hallen, så det blev en kräksträng (Äckligt ord eller vad?) längst lådorna och en stor blaff på mattan under.
Men inte nog med DET, hon träffade mitt i prick i min SKO som stod på mattan också!!
Tänkte ta kort på det (Med min nya fantastiska kamera) men det såg för äckligt ut, så ni får försöka se det framför er istället.

Just nu hänger en matta på tork i badkaret plus min sko då.
Katten verkar nöjd.

Haha!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad ÄR det med katter och spy på mattor speciellt? Every fuckin' time! Hehe en schyst bonus med lite kräks i skon ;D

2010-09-29 @ 09:17:40
Postat av: Pernilla

HAHAHAHAHAHAHA! Kräksträng! xD Tack för det, Annelie, det gjorde min dag. Hädanefter skall ordet kräksträng nyttjas febrilt. Jag tror det är mitt nya favoritord. :D



2010-09-29 @ 12:49:51
Postat av: jennifer

jadu min vän, det får vi hoppas! ska försöka kurera mig så gott det går :)

2010-09-29 @ 21:22:42
Postat av: Tess

Hahah...måste ha sett lustigt ut :-) Typiskt katter alltså. När Yatzy spydde senast så skulle hon såklart spy på en matta. Den är mörklila med svarta och vita små rutor. Självklart prickade hon en av de vita rutorna :-D

2010-09-30 @ 13:08:24
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0