Och resten av Stockholm då

Vi hade ju några fler dagar i Stockholm när vi hade båtat klart.


säng säng säng!


Vi bodde högst upp på 16 våningen och hade utsikt ut över vattnet, väldigt nice när solen låg på, här såg det inte lika nice ut dock :)


Pah! Ta kort på mig när jag sminkar mig, vackert :)


Badkaaaaar!


Haha, knäpp tavla. Nån slags japansk gumma med en spricka i röven? Or what?


Glada då :D


Skithalkigt golv + matta=  åka skateboard


Yeay! Jag bara väntade på att han skulle bli för kaxig och ta i som en tok för att sedan ramla, det inträffade dock inte :)


först tänkte vi inte så mycket på caféet vi såg nere vid hamnan från vårat fönster.
Sen såg jag alla borden som låg lite huller om buller vid vänstersidan...sen fick Jerry syn på toalettstolen på framsidan, hahahah. tror inte dom hade öppet :)



Sen såg vi våran båt komma in, våran fuuuuula båt, hahaha! Fluffiga moln och konstiga djur överallt.


Hm? Ett sexbent...djur?


Vi var på Valkyria/ Ragnarok och Marduk på lördagskvällen också.
tog knappt kort och de jag tog blev kassa.
Men, haha, kolla in killen till höger, vilken jävla biff!
Kort var han också, så han blev ju en kubik! Vi gillat möe! :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Elak jultomte?

2010-09-23 @ 18:15:15
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Roligt att det står "MAT" framför cafét...hehe... Gosig bild på er två :-)



Svar: Bra att du också anmält. De måste ju ta bort skiten om många anmäler. Önskar att de kunde göra undantag från regeln om att lämna ut information om medlemmar och kunde lämna infon om det svinet till polisen.

2010-09-23 @ 19:04:07
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: jennifer

Åh vilket fint kort på dig och karln din!

2010-09-23 @ 21:24:05
Postat av: Kristin

hahaha så jävla roliga bilder som vanligt :)

Jättefin bild på er två där förresten. Rama in!

2010-09-23 @ 21:31:27
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Här trodde jag att jag var originell och skulle säga att bilden på dig och Jerry var väldigt fin, tydligen så var det fler som tyckte det. Men det är väl bara ett bevis på att den faktiskt var det också! :)



Det där hotellet bodde Seb och hans klass på i våras, när de var på KTH. :)

2010-09-24 @ 14:25:34
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Mika

Uuuh vilken scary kubikgöbbe! Såg typ tecknad ut! Hihi! :)

Vi ses på maaarten!!

2010-09-24 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0