Hemma igen!

Under påsken var vi nere i vackra småland!
Våren hade kommit längre där, jag njöt varje sekund, uuuh va gött med vår!!!
Jag var nog ganska tystlåten om att vi dkulle ner dit, varför då detta?
Jo, syskonen Karlsson skulle överraska Jerry och ha en heldag med honom eftersom han fyllt 30, en mycket rolig dag var det.
Dock så vågade jag knappt yppa ett ord till någon om jag inte träffade folk några dagar innan ungefär, haha.
Skriver ett eget inlägg om den dagen!


Men vi skulle ju ta oss till Vimmerby också!
Här satte vi oss i Värmskog och fikade, ligger precis vid vattnet så det var hur skönt som helst, fika is the shit!


L.M Ericsson hade detta som hemort.
Vem är det undrar ni?
Jag säger bara att ni ska läsa texten på stenen och sen kolla telefonmärken.
Jerrys Ericsson x10 fick hälsa på honom!

Vi åkte ner på torsdagen, på fredagen hade jag väl som mål att hitta på något med Jerry, så han skulle bli schleten och därför inte få för sig att orka festa på kvällen (För på lördagen skulle han ju vara pigg!)

Vi gick då en led, var det djursdala-leden den hette tro?
Var på sådär 7 km lång och var hur vacker som helst, vi gick igenom lite hagar och upp på berg och allt man kan tänka sig. (ja, inom promenadstråk då, vi blev inte jagade av delfiner, tappade bakom vagnen, gripna av polisen..ni fattar..)


Jerry på samma kort som en häst!!!
(ja, kika långt bort på kortet, mellan träden utan blad :) )


Blåsippa!


Mmmmmmuuuuuu


Underbart vårigt!


Smarta stegar att ta sig över staket och gärdsgårdar med!


kändes som vi skulle in i en trollskog


Det fanns rep där det sluttade lite väl mycket, vilket kändes skönt. Jag är ju faktiskt höjdrädd, men jag var som en katt och klättrade upp utan att tänka på att jag skulle ner, men det löste sig ju som ni ser :)


Hähähähähä, till Hytt-jons skulle vi när vi fick klättra så...hähähähähä, men vi hittade ändå inte dit...hähähäh, men titta vilken snygg kängbit som hängde på skylten, hähähä, titta vad jag kan rynka neeesan! (Hytt-Jons lagade kängor åt soldater i kriget, därav kängan, det är inte vi som har dekorerat)


Ett utkikstorn hittade vi på slutet, då hade vi gått i två timmar, hittat på att det finns ett djur som heter gnälg (älg med man och svans som skulle äta upp oss) (Dvs gnägg + älg)
Vi drack också upp två liter vatten, började drömma om lammsteken som vi visste väntade på oss i Tuna och fnissade en hel del.
Tack för den turen darling!


WOOOOOOOOOOOOOOOW!
när vi skulle åka hem såg jag trippmätaren i bilen!!!
666!!!!!!!!!!!!!!!!!! (99) Häftigt va? ;P

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Diana

ÄFY getingar som är typ det värsta som finns, tur jag gillar annat än såna balkisar nu förtiden :)



Men åh annelie <3 Älskar ditt sinne för fina detaljer, typ att se sånt som 666 på en trippmätare, så DU ;D

2011-04-26 @ 20:17:33
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Låter som en härlig tur :-)

2011-04-26 @ 22:41:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha paint ja, gåvan från ovan :) LÄTT topp 3 "Värda saker man kan göra på en dator"

2011-04-29 @ 10:41:17
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: lovisa

cool bakgrund!

2011-04-29 @ 11:27:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0