Ja men just det ja, utmaning!

För säkert en månad sen blev jag utmanad av Tess, detta kom jag på idag när jag blev utmanad av onthemoonwithsteve.

Så jag börjar med Tess utmaning.

Den gick ut på att jag skulle fotografera badrumsskåpen för att ni ska få en liten kik vad jag har.
När jag fick utmaningen skulle jag resa iväg och hade dragit ut allt.
Nu när jag kom på det har jag precis vårstädat, så jag behöver inte ens skämmas för att visa, gött!


Rengöringsprodukter, eltandborste och annat mysigt man kan grejsa med.
Shiseido gentle cleansing cream är underbar, men dyr. Snart måste jag hitta nåt billgt bra, tips?


Smink, snoddar, hudlotioner. Den stackars bleka hudlotionen som står längst fram och är lite ljust rosa är underbaaar, Aroma heter den, går att köpa på kicks vet jag, den luktar verkligen mumma!


Mina dofter som jag har.
Nästan hälften kommer väl från Yves Rocher, älskar deras Vanilla noir eller vad den heter, men den blir nog för tung nu i sommar!

Ja, lite sådär ser det ut i våat badrum, stackars Jerry får knappt någon plats, men han har väl typ rakhyvlar (Ja, för att trimma  polisonger, för han är inte kass på att raka sig, det är meningen att han ska ha sitt fina skägg)  :)
Och han är ägare till den snygga tandborsthållaren. Vem vill inte att en tuff drake vaktar borsten när man inte är hemma?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Gillar den draken :-)

2011-04-19 @ 22:59:28
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0