Snitt snitt

Något av det sista jag gjorde igår på jobbet var att snitta mitt finger.
Inte djupt, åh nej å nej, men det är fan de där små snitten som svider så man tror man ska döööö.

Jag hade handskar, men en vass plåtajävel skar rakt igenom den och hittade mitt finger.
Tänkte ju att, äsch, det blev ju knappt ett sår, så jag fortfatte jobba, men så började det bli blodfläckar på allt, då forsade det(hur mycket det nu kan forsa ur ett litet sår) ut blod ur hålet på handsken. Så ja, det fick bli och hämta plåster och höra alla håna en, haha.
Så kan det gåååå.
Men jag har snygga kattplåster hemma som jag svidade om till, så nu är jag läcker ända ut i fingertopparna. (BAHAAA)

Idag blir det ut till föräldrar för min kära far fyller 70, så det bli kalas. (Och gissa vem som bakat tårtorna)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Men det är fan METAL när fingrarna blöder :D



KLART vi ska åka upp till värmland! :) vad är en sommar utan ett Arvikabesök liksom? Har inte kollat upp datum och skit än, jag har inte fått mitt schema än.. Men hoppas att det är ett kanonschema som passar ypperligt med Alex och Päters och erat såklart! :D Puss!

2011-04-30 @ 10:52:16
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har varit in Arvika en del och bott i Klässbol. Jag älskar Värmland! Näst bäst efter Norrland ju :)

2011-04-30 @ 11:56:05
Postat av: Emma

Det var jag. Hihi.

2011-04-30 @ 11:56:52
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Maol

Aj aj den jäkla plåten asså. :P

2011-04-30 @ 18:45:56
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0