Utmaning 2

Jag ska berätta 8 saker om mig själv och skicka vidare till 8 andra.
Hejåhååådååkervidååå!

1. Jag älskar att baka. Skulle kunna baka chokladtårtor varje dag, men då skulle jag rulla fram.

2. Jag är äckligt långsint. Kan fortfarande må dåligt över kommentarer man fick i mellanstadiet, även fast det borde vara glömt och förlåtet för alldeles för längesen.

3. Är otroligt sugen på sommarstuga. Det vore det mest idealiska för mig, fröken "hata vinter" vill nog inte skotta mer snö än som täcker min bilparkering. Men skulle jag behöva välja i framtiden skulle det bli hus, definitivt, avskyr att inte bara kunna gå ut och sätta mig på en tomt utan att känna sig iakttagen.

4. Jag har ingen vilja att få barn. Har ingenting emot barn och det är roligt att kompisar börjar få småttingar. Det är deras val och jag har valt något annat.

5. Är rädd för att sluta ensam på ett ålderboende, utan någon som kommer och hälsar på, vilket ju kommer ske när man inte skaffar barn. Känns det som.

6. Är en majsoman. Majs är så gott, ojojoj! Hittat en ny favorit också! Hälsans kök har något som heter
majsschnitzlar. Testa testa testa! Finns bland veggohyllorna, fryst vara!

7. Jag hoppas innerligt att jag kommer in på en utbildning jag sökt: Hälsa och wellness.
Efter 9 år med tänkandet "jag jobbar här tills jag kommer på vad jag vill" kastar jag mig nu ut i ovetandets landskap. kommer jag in? Kommer jag inte in? Om jag inte kommer in tänker jag försöka nästa år igen. Så är det bara. Punkt slut.
Om jag sen kommer kunna leva på min utbildning är en annan femma. Jag kommer iaf kunna få folk att må bättre! Bra att man får vara studieledig från arbetet sålänge man behöver!

8. Jag hatar att köra bil. Det är tråkigt. Jag överlever endast med musik i bott.
Det är tråkigt. Tur att Jerry fått körkort så vi kan dela på körtiden nu iaf, det känns så otroligt befriande!

Nu ska jag minsann utmana dig!!! (och blir du inte utmanad får du gärna ta åt dig ändå!)

Jag utmanar:
 Higlandertess
Monstars
Fuckery
Mirja
Paint Pastel Princess
En grodas bekännelser
Kristin Sandgren
Dianus

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Woho! Tack för utmaningen!

2011-04-20 @ 18:17:00
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: haha, jag kommer känna mig sååå mäktig när jag får sätta nålar i folk ;)



Tack för utmaningen! Gjorde en sån för inte så längesen - spana in :D

2011-04-20 @ 19:04:28
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag är på :-)

2011-04-20 @ 21:45:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu har jag svarat på utmaningen :-)

2011-04-21 @ 18:52:01
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag får se om jag kommer på något att skriva :P

2011-04-21 @ 20:17:09
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag gillar inte heller att köra bil. Fördelen med att köra är att man får välja musik (iaf i vår bil) annars brukar det vara ett ständigt krig vad vi ska lyssna på eftersom jag och gubben inte gillar samma sak :P

2011-04-22 @ 10:15:58
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0