Missemissemisse

Igår när jag strukit på tigerbalsam, kröp jag ner under täcket som jag dragit till tv-soffan, la mig som en liten böll och ville bara försvinna, då kom våran knäkatt, faschinerad av lukten från tigerbalsamet, klättrade och klängde på mig, för att sen lägga sig och somna mot min mage, fick en levande (vete)kudde, inte helt fel.
Att sen Dizzie, våran 7kilosfröken klängde på mig senare var inte lika trevligt, men hon försöker ju vara go, hon kan ju inte rå för att hon fått sin mamma och brorsas gener ändå :)
Tjockkatt!


Mamman med lilla Suomi


Och fina Dizzie. Hon har nog t.o.m gått om sin mamma i storlek nu :)

Tjipp tjo

Kommentarer
Postat av: Diana

Å finaste kissarna! :) bra att dom tar hand om dig på deras sätt :)

Hähä våran display i bilen lever sitt egna lilla liv, oftast ser det ut som matrix eller terminator enligt Kalle. Nu är det inte långt kvar tills vi ses! :D

2011-08-13 @ 11:39:28
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Maol

Är mamman också piratkatt? :D

2011-08-13 @ 16:56:00
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0