Fäsk

Jerry styr en fiskgratäng nu.
UjujUJ vad jag har saknat hans mat kan jag ju säga :)
Jag skulle ju slänga upp bilder från gbg jag, har fortfarande inte ravat fram kameran. Idag har jag försjunkit mig i hälsopsykologin och fått mig ett par rejäla käftsmällar. Så jag hoppas att jag nu kan förstå att jag ÄR STRESSAD och att jag kan ta till metoder för att bli lugnare och därmed slippa alla förbannade förkylningar (en del iaf) och min mer eller mindre kroniska trötthet.
Hemtentan går ju ut på att göra ett program till sig själv, så det ska jag banne mig utnyttja.
Nej...nu ska jag gå och lukta på gratängen på nära håll...mumma vad det luktar. Katterna är galna :)
Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0