Integrativ vård

Nu sitter jag här med mina älskade böcker och skriver om integrativ vård.
Intressant som tusan.
TÄNK om personalen på sjukhus fick mer tid på sig med patienterna, att bara hinna lyssna och förstå människan i sjukhussängen, så skulle tillfrisknandet snabbas på! Att bara ge kroppslig kontakt med den som är rädd inför ett ingrepp, att spela lugnande musik när de ska rullas in i operationssalen.


Hit vill jag komma om jag blir sjuk.
Vidarkliniken.
Bara omgivningen skulle göra mig bättre direkt!
Tummen upp för dem, hoppas de dyker upp fler liknande kliniker i Sverige!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det skulle verkligen behövas mer kvalitativ vård i Sverige! Inte som en drive-trough där man bara vill få sängplats till nästa patient. När jag var inlagd under graviditeten så var det så fullbelagt att det till och med fick ligga folk i korridorerna. Det vore inte ens skoj om man vore frisk och som sjuk vill man verkligen ha "sitt" utrymme utan stress och folk som glor.

2011-12-07 @ 11:45:55
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Skorna är ganska rymliga. Jag har 39/40 och de passar mig pörfäkt. De är ganska mjuka liksom. Men ja, jag fattar. Det är svårt när man inte fått prova.

2011-12-07 @ 12:57:51
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0