Troja

Jag måste ta ett kort på Elins hund nästa gång alltså.
En....sydafrikansk mastiff, världens snällaste goaste, dregligaste krabat.
Måste dock tvätta mina byxor..haha..som sagt - dregel.

Jag längtar så förbannat tills nästa helg också.... min darling och jag - på hotell plus en motörheadspelning! OCH träffa Fia och Mackan på det, kan inte bli annat än härligt!
Sen drar vi vidare mot Skövde efter våran fredag och fortsätter partajandet hos Diana och Kalle.
UJUJUJ, en knäppkick sådär nära julen, härligt!


Såhär ser en sydafrikansk mastiff ut, Elins är dock tigrerad!
Jag brukar inte gilla stora hundar, men den här vovven smälte jag för direkt!

Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0