När är det min tur?

En arbetskamrat halkade omkull på trappen hemma idag när hon skulle till jobbet och fick en spricka i axeln eller överarmen, vet inte riktigt. blir det inte bättre på en vecka blir det operation.
KUL MED VINTER!

Hellre -10 än sån här blask.

Är det nån därute som gillar blask? Och varför? Är du knäpp?

Jag bara undrar :)

Inatt drömde jag att jag gav katterna mat, men att den mest glupska inte kom.
Hon brukar känna när man ens tänker "kök".
Men icke.
Jag skrek och skrek.
Ingen Dizzie.
Går ut i vardagsrummet (eller var det garderoben?..eller sovrummet? whateveeer)
Där ligger hon, lat som bara en lat katt kan bli och tvingar mig att B-Ä-R-A henne till matskålen.

Bah! In HER dreams!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Huh vilket läskigt fall! Verkligen inte kul ute nu. Isigt och "knockligt". Var till veterinären igår och direkt jag kom utanför de smala däckspåren på vägen så ville det bära iväg :-S

2011-01-11 @ 21:42:02
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag gillar blask. Det är varmare än -10.

2011-01-14 @ 23:12:17
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Nej fan, blask kan dra. Speciellt för att jag blöter ner mina fötter och det är den värsta känslan. Uäck.



Du hade rätt om gymmet, det går ganska bra när man slår bort alla nervösa tankar!



:)

2011-01-16 @ 12:56:58
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0