Ork

Just nu känns bara allt jobbigt.
Jobbar jag inte, är det enbart matte som gäller. Matte b är så otroligt tråkigt så jag blir galen.
Nästa onsdag ska jag ha första provet också, så nu får man lägga i en ännu högre växel.
Övertid ska man ju göra också och den beodrade räcker inte till, så jag måste dra mig dit på lördag också.
Kul.
Dock är ju en extra tusing alltid välkommenn.
Men jag borde plugga matte istället.
Men får göra det några timmar på lördagen innan det enda roliga denna veckan - planering av 30+30kalas för Jerry och Malin.
Sen blir det matte hela jäkla söndagen.
Motion är inte att tänka på just nu, vilket gör att jag bara blir ännu tröttare.
blir iaf en promenad till tobaken nu, så jag får ta några steg under en dag som inte är på betonggolv.

JAJA.
Det är mitt eget val.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Så mycket övertid?

Accona anställ mig igen då! :O

2011-01-26 @ 17:30:23
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: jennifer

hang in there baby, det finns massa power i dig och jag är imponerad till tusen !

2011-01-26 @ 17:31:31
Postat av: Mirja

Ja denna matte b, jädrar vad svår den är väl. Vi får räkna ihop veckan efter du gjort prov kanske? :)

2011-01-26 @ 21:21:29
URL: http://mirjaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag är inte avundsjuk. Matte b var inte kul! Men du kommer lyckas och då känns det bra :-) Du får unna dig något speciellt i slutet av varje vecka som belöning tycker jag!

2011-01-26 @ 21:51:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0