Möe

Den här veckan är en såndär fullspäckad vecka då man inte kommer ha tid att varva ner. (TACK DIZZIE FÖR ATT DU HÖLL MIG VAKEN FRÅN 2.30, MYCKET UPPSKATTAT!)

Måndag: Jobb 06.48 - 15.30 Efter det, storhandla med en arbetskamrat inför jobbfest. (Jag är med i festkommitén.)

Tisdag: Jobb 06.48 - 15.30 Baka på kvällen.

Onsdag: Jobb 06.48 - 15.30 Ha lite försenad födelsedagsfika med vänner.

Torsdag: Jobb 06.48 - 15.30 Packa lite saker för att sova hos föräldrar efter jobbfest, kommer inte hem efter jobbet på fredagen. Sen vet jag inte om vi ska till lokalen och förbereda.

Fredag: Jobb 06.48 - 15.00 Jag och en arbetskarmat ska in och köpa grillkött direkt efter jobb, sen bär det av till feststället, då ska det förberedas, skäras sallad, dukas etc. Kommer bli hektiskt deluxe känns det som. Sen blir det ju iaf äntligen FEST! :D Efter festen - städa. (Så man slipper dit dagen efter)

Lördag: Åka till Brunskog marknad, sen kanske grilla på kvällen.

söndag: Slappardag (Finally!) fast ja, det ska ju packas också, en hel jävla massa, festival drar vi iväg på nästa onsdag och jag jobbar ju måndag och tisdag, så då kommer man vara pigg som vanligt.
Ska bli skönt när man får åka på festival igen och skita i allt! Och sen när jag kommer hem börjar äntligen min efterlängtade semester!!!!

Hoppas ni har en lugnare vecka än mig :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag har inte en lugnare vecka än dig. Det är saker som ska göras hela dagarna. Plus att man ska hinna jobba också.

2011-06-27 @ 22:18:12
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Hoppas festen blir riktigt kul! :-)

2011-06-27 @ 23:39:59
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Hå hå jag har en stressig vecka jag också.

Det ska bli skönt med fest på fredag. Som jag sa på jobbet, så mycket vi har slitit så förtjänar vi fylla ha ha.

2011-06-28 @ 19:07:21
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Grodan

06.48?! Vad är det för jävla tid att börja knega på? :D

2011-06-29 @ 11:02:25
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0