R.I.P Arvika

Jahaja, där gick Arvikafestivalen i graven.
Ajajaj.
Mycket synd.
Många snygga minnen har man, här kommer en liten hyllning till denna festival som skänkt mig mycket glädje, vänner och fyllor. Hoppas du kommer tillbaks på något vis!
Korten är från 2006 och framåt...dvs sen någon dokumenterat med digitalkamera :)
Ser du nåt du är med på och inte vill visa - säg till!













Foton: Tommy Tamburini, resten som kommer är mina.































Arvikafestivalen...dä va fine grejjer dä.

Jag tackar härmed alla underbara som jag hängt med under dessa festivalerna, tillsammans har vi gjort det till ett fantastiskt minne! YIHAA!!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Å fick jag va med på ett hörn <3 Thänks to Arvika annars hade vi nog inte träffats! Eller så hade vi det, men det hade tatt längre tid :)

2011-06-29 @ 00:22:13
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir nog en festival nästa år =)

2011-06-29 @ 00:57:43
Postat av: Tess

Härlig vind Tobias lyckats få i håret :-D Kommer sakna festivalen i år, även om jag inte alltid varit där inne så har det varit så kul utanför! :-)

2011-06-29 @ 23:25:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Testa säger jag bara! det kan ju inte går mer än åt helvete höhö

Nädå det har i alla fall funkat på mig. Morotsoljan kan man köpa på bodystore.se den på bilden kostar 99 kronor och är jättebra men så finns det en som kkostar typ 299 och den är ännu bättre och den känns lite "lyxigare" men du kan ju testa den billiga först :)

2011-06-30 @ 10:40:56
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0