Something something something

I höst blir det iaf någon slags plugg för mig nu, det står klart.
Jag kom in på molkoms folkhögskola - friskvårdslinjen.
Skitkul!
Nu inväntar jag bara svar från Karlstad universitet, får se om jag kommer in där också, för i sådana fall hoppar jag på det, men om inte det blir så funkar folkhögskola väldigt bra också!

A häppi womaaan, jäss aj äm! Och det drar ihop sig för jobbfest, imorgon blir det partaj jävlar anamma!
Och på onsdag åker jag och darlingen till Getaway rock festival! Lovelly! DANZIG FÖR FAN!!! Och Ereb Altor, en ny favorit :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt! Stort grattis! :-)



Svar: Kladdkaka? Men det var mycket godare än kladdkaka ju?? :-D Vad är hemligheten?

2011-06-30 @ 21:46:57
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag ska kanske också plugga. AAAAH! Läskigt.

2011-07-03 @ 15:35:08
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0