Svettigt värre

Midsommaren har varit lugn, det var välbehövligt, nu känner jag mig som en människa igen. GÖTT.

Jag slängde ihop en västerbottenpaj som vi åt på midsommarafton, självklart blev det jordgubbar och grädde till efterrätt :)
Paj har vi haft kvar, så det har vi levt på hela helgen, gött att slippa bry sig :)
Vi har glott på The Walking dead, fin serie.

Inte på tal om det, men en kort drömsektion som jag höll på att skratta ihjäl mig för utspelade sig såhär: Det var blött, jag hade inga skor och skulle gå i det blöta, klippte då itu ett baconpaket på mitten och sköt in mina fötter i varsin halva. Smart va? Jag kunde ju ha tagit ut baconet..men man kan JU INTE TÄNKA PÅ ALLT.

Jag läser "Idioten" som en tok.
Har ett mål och det är att vara färdig med den innan semestern, den är jobbig för en fröken som mig som inte kan memorera ett enda namn. Det är minst 5 namn per sida känns det som, och alla långa ryska, som ibland förkortas, gaaaah. Men den är väldigt underhållande iaf :)

Imorse gick jag upp 7, gick till gymet och körde en timme, det var skönt.
Har ju inte varit där nu på sådär 1½ vecka pga festivaler och sjukdom.

Försöker ju få igång min motion igen, damnit, det är jobbigt. Tog en promenad i fredags morse, kändes som lungorna skulle sprängas. Cyklade en halvtimme igår på motionscykel, kändes lite bättre. Idag blev det som sagt gym, nu börjar jag känna mig normal igen.

Idag ska jag och min darling bege oss till Charlottenberg och se om vi hittar lite bra ha-grejer.

Ha en skön söndag!


Hahahahaha, btw, världens snyggaste kort på mig och min far.
Jag ville ha ett "Korvtuggarkort" när vi var och vandrade uppe i dalarna :)

Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0