West Coast Riot

Och så är man inne på sådär 13e året av festivalande.
Shiiiiiiiiiiiiiiiit.
Jamen va fan, vi kör på!
Trots förkylningar, baaaha.
Idag har febern släppt, så imorgon ska jag pysa tillbaks till jobbet och jobba som ett svin.
(Det jobbiga med bra chefer är att man får så dåligt samvete när man blir sjuk. aldrig är man nöjd, haha!)


När vi hittat till vårat hotell i Eriksberg fick vi ett rum på översta våningen, med badkar.
GÖTT tänkte vi, hoppade in på rummet och fick ännu en överraskning! - BALKONG:
Jag dreglade och tjoade.


På väg till området.
Pissnödig som en tok.
Och ja, det var ju "bara" en kvart till området med buss från den hållplatsen, var nog gul i ögonen innan vi kom fram :)


Öhm..det här kändes så...rätt, när vi tog kortet, men det syns ju inte på kortet.
Den här tjejen var så lik Pörnill på nåt sätt, fast ändå inte, Pörnill har ju inte dreads å så, men båda två hajade till när vi såg henne.
Jerry spall öl på golvet som en annan tok när han med ena handen höll kameran och den andra, höll i ett handtag eftersom bussen for omkring och i samma hand höll sin öl.
SKÖJ SA JA. Det var det ju värt :)


Millencolin var baptråkigt.
Vi tog oss in i öltältet ett tag istället, sen blev det the Baboon show!


Fint va det, jag blev kär!


något jag höll på att skratta ihjäl mig åt första gången var när jag bäställde vin.
Denna lilla burken fick jag, så var det bara att dra av locket.
Så jäkla styggt! Hahahahaaaaa


Sen drog vi iväg på Gorgol Bordello!
Fy fan va bra!
Delar lätt plats med system of a down på bästa liveframträdandet iaf!
Jag hoppade bananas hela spelningen, så förbannat lycklig jag var alltså. Får ni chansen att se dem - missa inte!



Det sista bandet för kvällen var Kvelertak, jävligt bra liveband det också, galna norskar! :D

Sammanfattning av torsdagen: gött röj, synd att Jerry hade huvudvärk bara. Härligt roliga människor träffade vi också.
Det negativa? Tyckte taxikön var galen, ändå stod vi väl "bara" i 20 minuter. (Dagarna efter hörde vi om 4-timmarsköer så..)
Men det galnaste med det var att taxibilarna stannade lite hursomhelst, folk kastade sig ut framför och stannade dem, livsfarligt.
Så man tänkte ju att "Ja, detta ser väl polisen och åtgärdar till imorgon och fixar ett ordentligt kösystem, då det kommer 25000 istället för 10000 pers. Men ack så vi bedrog oss..
Men ja, tummen upp för kvällen iaf! Yihaaa!

Tjipp tjo

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Såg System of a down på Hultsfred nåt år och hoppade och skrek mig halvdöd. GRYMT!

2011-06-22 @ 13:53:50
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Härliga bilder som alltid :-D Vilket underbart rum på hotellet. Balkong! :-D Dina byxor är jättesnygga också! Menar du att vinet serverades i en sån där som man får vatten i på flyget??? Låter helskumt!

2011-06-23 @ 21:54:29
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0