Tigerbalsam

Bah.
Förkyld?
Jodå.
Sprängande huvud, otroligt värkande hals, härligt svag.
Fick låna tigerbalsam av modern idag och smörja in halsen, åååh, kändes som en varm halsduk - det var skönt!!!
Funderade på att gå hem tidigare igår.
Sen, hördes det rykten, sen blev det möte.
Dags för övertid - igen!
3 nya veckor med 4 timmar övertid, per vecka, yes.
Plus att jag är borta de två första helgerna, så då kan man inte jobba ihop timmar, är också ledig två och en halv dag.
Som tur var så har vi en schysst chef nuförtiden, så eftersom jag redan sagt till behöver jag inte jobba ihop de timmarna jag redan fått ledigt för.
Men, man har ju lite dåligt samvete.
Så jag får väl försöka jobba lite extra.
Plus nu på lördag verkar det som.
Helt plötsligt försvann min fritid totalt för tre veckor.
Kuuuuul.
När vi gjort dessa tre veckorna är vi inne i v 21.
Vi har då jobbat över i 10 veckor.
Konstigt om man börjat tröttna på övertid eller?

Jaja, jag har jobb.
Jag ska hålla käften.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas ändå du har ork att titta förbi min och syrrans utställning :-)

2011-05-05 @ 22:21:00
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0