Gött mä mos

Idag när jag och Emelie lunchade hos henne höll mina ögon på att dregla ihjäl mig (eh?) när jag upptäckte att hon skulle äta mos.
Så idag när jag kom hem kastade jag mig över potätera och styrde eget mos.
Men det blev inte så gott.
Åh, JERRY, kom och gör ditt goda mos!!! Gaaaaah!!!

Idag utövades det yoga på lektionstid, det var härligt, man kom in i ett skönt lugn, trots att jag är stel som en pinne, men jag lyckades iaf :)
Kul att testa på lite nya saker, jag försöker vara öppen för allt annorlunda. om jag sen kommer att göra det igen, det är en annan sak, men jag har testat!
Vi fick även testa på lite gong-bad (tror jag Emelie sa att det hette.) Yogainstruktören slår på en gong gong när man ligger avslappnad, kan bli härligt flummigt :) Det gillade jag nog mest av allt!

Tjipp tjo

Kommentarer
Postat av: Maol

När jag gör mos så kryddar jag med salt, peppar och vitlökspulver. Sista kryddan är Hugos påhitt. Jag var skeptiskt först men nu måste jag bara ha med kryddan! Supergott! Och så har jag grädde i moset förstås. ^_^

2011-11-30 @ 21:32:26
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag brukar ha i vaniljsocker i moset. Blir riktigt gott :-) Fast mest gillar jag Kocki-mos...hehe...

2011-11-30 @ 22:04:06
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jman Eman Rman Rman Yman

Vitlökspäramos sa ja göre åt da sa ja!

2011-12-01 @ 00:24:32
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Ääääh, den där bilden var från Göteborg. Hähä. Ta min hy, varsågod! Den är lite torr men.

2011-12-01 @ 15:15:39
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Diana

DÄ LÖVER JA DÄJ! :D jag längtar nästan mer till nästa helg (men säg det inte till nån) :D jag lovar att ta massamassa bilds så ska jag göra ett hälften så roligt blogginlägg efter fest som bara du kan :) puss på daj!

2011-12-02 @ 14:25:23
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0