Gött!

Sådär, redovisning klar.
skakade väl som ett asplöv, verkar inte som alla hörde iaf, eller så var de bara snälla :)
Hursomhelst, jag överlevde, jag lyckades t.o.m få ögonkontakt med folk ibland, I´m shocked!

Nu kan jag äntligen fokusera på det viktiga som händer denna helgen!
Dvs, julpynt imorgon, nu ska det upp ljus och mysgardiner!
På lördag ska jag och min mor shoppa julklappar.
Och sen på kvällen....ja jävlar, då blir det fest i Arvika!
Hoppas alla har med sitt bästa humör i bagaget, för det tänker jag ha!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag visste väl att du skulle klara av det! Det känns alltid värst första gången, nu kommer det gå så bra nästa gång. :)

Njut av din helg nu, det är du väl värd!



Sv: Grattisar ska inte vara underförstådda, de ska vara uttalade. Och varför måste du vänta tills nästa tenta med att gratulera? Blir lite besviken på Seb ibland förresten, för han är jättedålig på att gratulera mig när jag har gjort nåt bra. Därför hoppas jag på att nån annan gratulerar mig, jag är som en hund. ;)



Men det är ingen stor grej, tror inte att nån av mina vänner missunnar mig att jag klarar av nåt. Fast ibland kan det vara kul att dela sin glädje med nån. Jag försöker både gratulera om det går bra och dela mina sympatier om det går dåligt! :D

2011-11-25 @ 00:14:42
Postat av: Pernilla

Åh, grattis! :) Jag skulle aldrig klara av något sådant, jag pallar ju inte ens att titta folk i ögonen på tu man hand. :)



Pärry, ska du också till Jeff på lördag? GÖTT MOS! Ta med dig Dizzie och Soumi! :D

2011-11-25 @ 02:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0