No problemas!

Idag ska vi ha redovisning i hälsans psykologi, som en grupp ska vi prata i 15 minuter som sen ska påföljas av 5 minuters disskussion med klassen. GAH.
Eftersom man inte ska tänka att det kommer gå åt helvete så tänker jag inte det, försöker inte iaf, det kommer gå kanoners. Jag kanske tappar bort mig, blir säkert röd i ansiktet när detta sker, men jag är ju inte ensam, alla ska ju faktiskt fram och stå och vara nervösa. Det löser sig!
Och ikväll har jag tre av mors bullar som väntar på mig, uh va gött.
Btw....weird, blev tokförkyld, hade feber, tröstsmaskade nutella (MUMMAAAA), drack glögg....och så har jag gått ner ett kg? Tack för den liksom! :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart det går bra! Känns alltid värst innan, för de flesta. :) Apropå kilot så har du troligtvis förlorat lite vätska, men det gör en inte mindre glad.



Sv: Ja, men inte ville du gratulera mig för det. ;P

2011-11-24 @ 09:20:07
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ja, just det, kilot kan ju också bero på att du trots allt inte kom upp i tillräckligt antal kalorier per dag. Det är inte VAD man äter utan HUR MYCKET man äter sammanlagt. Även om viss mat får en att må bättre. :)

2011-11-24 @ 09:23:59
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Diana

Det har du säkert fixat galant! På nåt sätt är sånt lättare när man är vuxen än när man skulle redovisa i skolan på typ högstadiet. På våra redovisningar spelade vi ofta rollspel, och att spela psykotisk inför 20 pers gör att man vågar skämma ut sig, vilket inte gör den "allvarliga" redovisningen så farlig heller. Plus att nu är alla intresserade av det du kommer säga, dom lyssnar liksom! Då tycker jag iallafall att det är mycket lättare. Plus att om du rodnar matchar det din snygga lugg :) Njut ikväll när det är färdigt gullet! puss!

2011-11-24 @ 13:35:41
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Maol

Mmm glögg :P

2011-11-24 @ 17:17:15
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0