Ännu en hemsk natt och massa sköj

Hade jättekul igår när det var studentgalej på nöjes!
Mindre roligt var det när jag vaknade 5 på morgonen och hade fått urinvägsinfektion.
Yeay.
Nästan två timmar på akuten för att få lite piller, skoj eller nåt?
Tack Marie för att du var min chaufför!

Lite bilder från igår:


Härliga Emelie! Vi hade en hel del gemensamt kom vi fram till igår! :D


Och fina Caroline som fick stå ut med vin/ölfulla tanter på 28+.


Malin med sin schnygga gitarrväska :D


Uhuhuuuuuu, Caroline köpte en nachotallrik. Gissa vem som måste styra ihop det imorgon för att hon är så sugen så hon sprängs?


Det där var en skojig filur har jag för mig :)


Tequlatösera!


Knäppkatt nr 1


Knäppkatt nr 2 Totalt kär i båda två!


Och som avslutning: Min utsikt i sådär två timmar idag.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Grodan

Haha, vilka söta bilder på mina missar :D



sv: inga problem vettu! Hade varit kul att vara frisk dock så jag hade kunnat festa mer er! :)

Urinvägsinfektion lät inge vidare alls. vet hur jävligt det är! krya!!

2011-09-10 @ 22:17:46
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: jennifer

Åh stackare, urinvägsinfektion har jag allt för många erfarenheter av! Du var himlans snygg på kortet iaf med luggen å allt :)

2011-09-11 @ 11:59:55
Postat av: Suzze

Söt misse ;)

2011-09-11 @ 21:11:33
URL: http://galenkanin.com
Postat av: Pernilla

Uschanemägen. :( Men tur i alla fall att det kom sen så du inte missade festligheterna, en liten tröst iaf.



Säger också som Jeff, du var himlans snygg på kortet!

2011-09-12 @ 20:13:53
Postat av: Tess

Trist med akuten! Hoppas du mår bättre nu!

2011-09-12 @ 23:12:09
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0