Hemsk natt

Igår gick jag omkring hela dagen med extrem mensvärk (dock utan att faktiskt ha mens) Men antar att det är lite extra jävlig pms, jippie.
Hoppades det skulle kännas bättre idag.
Vaknade istället inatt och hade kramp i magen, jääävlar vad ont det gjorde.
Låg som en liten boll tills det släppte lite så jag kunde gå upp och ta värktablett.
Har aldrig varit med om nåt liknande förut, hoppas det var en engångsföreteelse.
Vill inte få nån sån kramp när vi ska iväg med klassen på internat till veckan :S
Och idag då? Magen beter sig precis som igår, typiskt.
Fan vad jag hatar denna skiten.
Men men, det hindrar inte min partylust inför kvällen, hoppas man träffar på lite klasskamrater :D


Saknar min knäppis

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

USCH! Jag lider med dig. I know the feeling.

2011-09-10 @ 14:27:05
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Drick whiskey! Eller ja, sprit i valfri form. Det brukar släppa då, ahah.

2011-09-10 @ 14:27:47
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Diana

Bajs! Poor thing! Hoppas det var sista gången ja! När jag blir miljardär senare ikväll(jag och Kalle har köpt 2 trisslotter) ska jag köpa 100000 liter bensin så ni kan åka och hälsa på varandra jämt. Och givetvis ta omvägen via Skövde ibland :)

2011-09-10 @ 18:42:21
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0