Då var det dags

Byebye fritid.
Nu kommer hösten jag både längtat och haft lite panik över.
100% studietakt på universitetet, där det kommer läsas om coaching, kost och avslappning.
PLUS massageutbildning varannan helg och däremellan faktiskt hinna att lära sig massera också.
Så ja..fritid..? What?
Har EN inbokad fritidssak, swedenrock-kryssning i början av oktober.
Men, kommer ju fortfarande kunna träffa mina vänner, om de nu vill vara försökspersoner när jag ska lära mig massage dvs :)
 
OCH OCH....försök till husköp mitt i detta, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.
 
 
Det gäller att planera tiden bra alltså!
 
Tack alla som kom på partajet i helgen, det var hur jäkla kul som helst!
Bilder kommer!! (och ja...wackenbilder också...men det var det där med att ha tid ja..)
 
Tjipp tjo!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas allt går bra med eventuellt husköp och studier och allt :-) Jag är gärna försöksperson, som jag påpekat tidigare...hehe :-)

2012-08-27 @ 21:44:03
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Diana

Men hoho är det nån som klarar det så är det ju du :D Puss!

2012-08-28 @ 11:46:22
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0